Contact

Neem contact op met onze gastenservice. Wij staan 7 dagen per week voor je klaar! Bekijk hier de veelgestelde vragen.

reviews

8.4

Vakantiepark Nautisch Centrum Scheveningen scoort gemiddeld een 8,4

Dit is het gemiddelde cijfer uit 910 beoordelingen

  • Algehele verblijf
  • Eetgelegenheden
  • Informatie
  • Kindvriendelijkheid
  • Onderhoud
  • Parkreceptie
  • Schoonmaak
  • Supermarkt
  • Vakantieverblijf
  • Gastvrijheid

Bekijk 910 reviews

8
Naam: Anoniem
Datum: 18 januari 2021
  • Algehele verblijf
  • Informatie
  • Onderhoud
  • Schoonmaak
  • Vakantieverblijf
  • Gastvrijheid
Wij hebben verbleven in NCS. De appartementen zijn, onze ervaring tot nu toe, goed te noemen. Inrichting en onderhoud verschilt echter nogal, afhankelijk van de types. Bij de ene alle comfort in inrichting en beschikbare accessoires , bij de andere sobere inrichting en weinig extras. Wij zouden bovendien willen voorstellen om een plattegrond van de garage bij de boeking mee te sturen waarop duidelijk aangegeven is waar de parkeerplek zich bevind. Deze laatste keer 2x door de garage heen gereden voordat we de plek hadden gevonden.
9
Naam: Anoniem
Datum: 18 januari 2021
  • Algehele verblijf
  • Informatie
  • Onderhoud
  • Schoonmaak
  • Vakantieverblijf
  • Gastvrijheid
Wij zaten in Nautisch Centrum Scheveningen..Appartement was fantastisch, liggen heel erg goed. Uitzicht grandioos. Banken waren erg onconfortabel en de matrassen zijn aan vervanging toe
8
Naam: Anoniem
Datum: 17 januari 2021
  • Algehele verblijf
  • Informatie
  • Kindvriendelijkheid
  • Onderhoud
  • Schoonmaak
  • Vakantieverblijf
  • Gastvrijheid
We hebben een heerlijk weekend gehad. Klein minpuntje: de lift is het hele weekend kapot geweest. ook na melding hiervan (via whatsapp) is er niets meegedaan. Via whatsapp werd het bericht teruggestuurd dat het defect was doorgegeven. Dat was jammer, want daardoor moesten we met bagage via de noodtrappen naar het appartement.
9
Naam: Gerard Lutz
Datum: 15 januari 2021
  • Algehele verblijf
  • Informatie
  • Onderhoud
  • Schoonmaak
  • Vakantieverblijf
  • Gastvrijheid
9
Naam: Louis Baudoin
Datum: 15 januari 2021
  • Algehele verblijf
  • Informatie
  • Onderhoud
  • Parkreceptie
  • Schoonmaak
  • Vakantieverblijf
  • Gastvrijheid
we zijn zeer enthousiast over het appartement wat we toegewezen kregen maar teleurstellend dat we een half uur tevoren per mail te horen kregen dat we naar een ander appartement moesten waardoor we de keycard moesten omwisselen. Waar?? Hoe?? Toen we in het appartement kwamen, zat er een verbaasde medewerker achter haar laptop die niet had vernomen dat er in dit appartement huurders zouden komen. Ze moesten we een uur wachten om onze spullen in te kunnen laden. Medewerker was uiterst vriendelijk, maar toch! Daarna konden we niet douchen; douche was kapot. Volgende ochtend (!) is er rond half 12 een monteur een uur bezig geweest om CV te maken. We hebben geen gebruik kunnen maken van de douche. Lukte ons niet het apparaat aan te krijgen. Ondanks deze miskleunen was ons verblijf verder zeer prettig. De ligging, de ruimte. het gemak van de parking dicht bij de lift (70-plussers) de verdere voorzieningen in het appartement. We willen wel terug maar hopen dan dat we niet meer met bovengenoemde obstakels te maken krijgen!
8
Naam: Anoniem
Datum: 13 januari 2021
  • Algehele verblijf
  • Informatie
  • Onderhoud
  • Schoonmaak
  • Vakantieverblijf
  • Gastvrijheid
Van tevoren was niet aangegeven waar we konden parkeren. Daarom hebben we eerst betaald parkeren gedaan. Pas in het appartement lag een papier waarop stond welke parkeergarage we konden gebruiken, jammer en onnodige kosten gemaakt. De afzuigkap was stuk.
10
Naam: Peter-Paul van Riel
Datum: 5 januari 2021
  • Algehele verblijf
  • Informatie
  • Onderhoud
  • Schoonmaak
  • Vakantieverblijf
  • Gastvrijheid
Super appartement met super ligging!
8
Naam: Rick Oskam
Datum: 4 januari 2021
  • Algehele verblijf
  • Informatie
  • Onderhoud
  • Schoonmaak
  • Vakantieverblijf
  • Gastvrijheid
7
Naam: Anoniem
Datum: 29 december 2020
  • Algehele verblijf
  • Informatie
  • Kindvriendelijkheid
  • Onderhoud
  • Schoonmaak
  • Vakantieverblijf
  • Gastvrijheid
Het verblijf was ok. De sfeer en inrichting zijn praktisch maar niet heel gezellig. De inventaris was compleet en ok maar kan mi ook leuker. Het appartement was schoon behalve de vloer die iets schoner kan mi.
10
Naam: Angelique Lalmohamed
Datum: 21 december 2020
  • Algehele verblijf
  • Informatie
  • Kindvriendelijkheid
  • Onderhoud
  • Parkreceptie
  • Schoonmaak
  • Vakantieverblijf
  • Gastvrijheid
Kom al jaren naar Roompot Scheveningen en ik blijf terug komen de ruimte en de sfeer en de ligging zijn echt heel fijn
8
Naam: Anoniem
Datum: 18 december 2020
  • Algehele verblijf
  • Informatie
  • Onderhoud
  • Schoonmaak
  • Vakantieverblijf
  • Gastvrijheid
Ik heb dit al via de app kenbaar gemaakt! ;-)
9
Naam: Dick van Raat
Datum: 18 december 2020
  • Algehele verblijf
  • Informatie
  • Onderhoud
  • Schoonmaak
  • Vakantieverblijf
  • Gastvrijheid
Er ligt in het appartement informatie over het parkeren en de bereikbaarheid van het perceel. Dit moet voor de boeking aangereikt worden en niets als je er al bent. We hebben moeten zoeken naar de entree van het appartement, de toegang ( eerst naar de 1e verdieping(?) en naar de parkeergarage. Als we die informatie eerst thuis hadden ontvangen ( 1 blaadje) had dat wat zoeken en bellen naar KIjkduin kunnen besparen. Jammer.
8
Naam: Anoniem
Datum: 11 december 2020
  • Algehele verblijf
  • Informatie
  • Kindvriendelijkheid
  • Onderhoud
  • Parkreceptie
  • Schoonmaak
  • Vakantieverblijf
  • Gastvrijheid
Het appartement vinden wij zeker een aanrader! De service van de receptie laat nog eens te wensen over. - Na 4 dagen en vier keer telefonisch contact opgenomen te hebben werd eindelijk een zeer doorgezakt matras omgeruild. - Hebben ons appartement met een week verlengd, maar dit was zeer moeizaam om het voor elkaar te krijgen. (Meerdere keren contact opgenomen met de receptie, omdat dan weer de waarborg dubbel erop stond, dan weer de toeristenbelasting die wij niet hoefden te betalen.. en elke keer werd er een ander verhaal verteld door de medewerkers) - hoefden geen nieuwe pasjes nadat de verlenging gelukt was, helaas stonden wij de dag van verlenging voor een dichte deur en hebben wij buiten in de kou een uur moeten wachten op nieuwe pasjes. Wij snappen dat niet altijd alles goed kan gaan, maar de kennis van de medewerkers waren niet op peil. Er werd steeds een ander verhaal verteld.
8
Naam: Anoniem
Datum: 11 december 2020
  • Algehele verblijf
  • Informatie
  • Onderhoud
  • Parkreceptie
  • Schoonmaak
  • Vakantieverblijf
  • Gastvrijheid
8
Naam: Anoniem
Datum: 11 december 2020
  • Algehele verblijf
  • Informatie
  • Onderhoud
  • Schoonmaak
  • Vakantieverblijf
  • Gastvrijheid
Fijn verblijf heerlijke plek in appartementencomplex
10
Naam: Anoniem
Datum: 6 december 2020
  • Algehele verblijf
  • Informatie
  • Onderhoud
  • Parkreceptie
  • Schoonmaak
  • Vakantieverblijf
  • Gastvrijheid
Was een lekkere plek om twee weken te ontsnappen aan de drukte thuis. Appartement met alles erop en eraan!
8
Naam: Anoniem
Datum: 30 november 2020
  • Algehele verblijf
  • Informatie
  • Onderhoud
  • Schoonmaak
  • Vakantieverblijf
  • Gastvrijheid
Het appartement was heel plezierig. In verhouding was de slaapkamer wat klein. Ook de bedden hadden een maatje groter gemogen. Wat miste was een strijkplank en strijkijzer, keukengerei mag wat uitgebreider. Ronduit vervelend was de half hoge douchedeur. Na iedere douchebeurt stond de badkamer blank.
8
Naam: Janny Oosterwechel-Dijkslag
Datum: 27 november 2020
  • Algehele verblijf
  • Informatie
  • Onderhoud
  • Schoonmaak
  • Vakantieverblijf
  • Gastvrijheid
Wij hebben een prettige verblijf gehad. Dicht bij de kinderen. En bij de kleindochter. Deze is 28 okt geboren.. Bijna elke dag even op bezoek geweest.
7
Naam: Anoniem
Datum: 20 november 2020
  • Algehele verblijf
  • Informatie
  • Onderhoud
  • Schoonmaak
  • Vakantieverblijf
  • Gastvrijheid
We kwamen schuilen (en rustig doorwerken) tijdens de verbouwing van ons huis, een kilometer verderop. We waren dus niet op vakantie. We wisten dat er geen receptie ter plekke is. Dat was onhandig toen bleek dat maar 1 pasje het deed (we hadden er meer aangevraagd omdat we op verschillende locaties werken). En dat ene pasje deed het niet bij de parkeergarage. No big deal, want we waren niet met de auto. Maar toch... Ook onduidelijk: in de lift hangt een briefje waarop staat dat je je fiets alleen mag parkeren op de parkeerplek die bij het appartement hoort. Maar in de parkeergarage hangt een bordje waarop staat Geen fietsen parkeren, die worden verwijderd. Dus parkeerden wij onze fietsen maar IN het appartement... Het appartement is wat schraal ingericht. Boorgaten en pluggen in de muur, een vochtvlek naast het balkon van de buren, een contactdoos die aan een schemerlamp bungelde, geen licht in de koelkast, geen deurvakken in de koelkast, slaapkamergordijn dat het raam niet helemaal afdekt (tenzij je de hoekgordijnhaak loshaalt), superonhandige kranen in het sanitair, geen mengkraan. De entreekant van het gebouw is somber en donker. Raar stenen pleintje met randjes om in het donker je nek over te breken, straatlantaarns die het niet doen, autos met draaiende motoren die uren stilstaan... Allemaal wat karig. Maar daar is de prijs ook naar, zullen we maar zeggen. Maar: het appartement zelf was ruimer dan verwacht en hoewel er geen balkon is, kunnen de ramen wijd open en kun je tot het middaguur toch van de zon genieten. De ligging aan de haven is bovendien fantastisch, het uitzicht geweldig. Als buurtbewoners weten we hoe leuk de haven in niet-coronatijd is. Het Zuiderstrand is een steenworp verderop en Green Olive heeft geweldige koffie, taarten en broodjes. Dat maakt allemaal veel goed.
9
Naam: Anoniem
Datum: 16 november 2020
  • Algehele verblijf
  • Informatie
  • Onderhoud
  • Parkreceptie
  • Schoonmaak
  • Vakantieverblijf
  • Gastvrijheid
Zeer tevreden. Deze enquête was gebaseerd op een ‘vakantiepark’. Mijn verblijf was in de Roompot Nautisch Centrum op Scheveningen.
9
Naam: Kathleen van Dijk
Datum: 9 november 2020
  • Algehele verblijf
  • Informatie
  • Onderhoud
  • Schoonmaak
  • Vakantieverblijf
  • Gastvrijheid
Netjes en mooie appartement
10
Naam: Anoniem
Datum: 8 november 2020
  • Algehele verblijf
  • Informatie
  • Onderhoud
  • Schoonmaak
  • Vakantieverblijf
  • Gastvrijheid
Prachtige locatie dicht bij strand, zee en stad, kortom top
7
Naam: Anoniem
Datum: 6 november 2020
  • Algehele verblijf
  • Informatie
  • Onderhoud
  • Schoonmaak
  • Vakantieverblijf
  • Gastvrijheid
Erg groot en ongezellig, wel lekker licht en met een fijn uitzicht.
8
Naam: Anoniem
Datum: 6 november 2020
  • Algehele verblijf
  • Informatie
  • Onderhoud
  • Schoonmaak
  • Vakantieverblijf
  • Gastvrijheid
Schitterend appartement maar de inrichting was zeer basic en niet optimaal comfortabel.
9
Naam: Anoniem
Datum: 31 oktober 2020
  • Algehele verblijf
  • Informatie
  • Onderhoud
  • Schoonmaak
  • Vakantieverblijf
  • Gastvrijheid
Prettig
9
Naam: Anoniem
Datum: 26 oktober 2020
  • Algehele verblijf
  • Informatie
  • Onderhoud
  • Schoonmaak
  • Vakantieverblijf
  • Gastvrijheid
Lekker weekend weg
9
Naam: Anoniem
Datum: 23 oktober 2020
  • Algehele verblijf
  • Informatie
  • Onderhoud
  • Schoonmaak
  • Vakantieverblijf
  • Gastvrijheid
Ondanks alle corona perikelen toch een fijne vakantie gehad. Appartement was ruim, mooi uitzicht, schoon en fijn dat je het pasje van tevoren krijgt zodat je je niet hoeft te melden bij receptie. Fijn dat we konden appen als we vragen hadden. Bv. kunnen we onze fietsen stallen bij Nautisch Centrum in Scheveningen. ( deze info ontbreekt op site) Het bubbelbad functioneerde niet naar behoren dat was jammer. ( men was wel bereidt om te kijken om dit te verhelpen maar op eigen verzoek verder niets mee gedaan)
8
Naam: Angelique Lalmohamed
Datum: 16 oktober 2020
  • Algehele verblijf
  • Informatie
  • Kindvriendelijkheid
  • Onderhoud
  • Schoonmaak
  • Vakantieverblijf
  • Gastvrijheid
Het verblijf was echt heel fijn, zou hier graag weer terug willen komen in het zelfde appartement en de ruimte die er is, maar de douche was kapot en aan vervanging toe
9
Naam: Johannes Bruijn
Datum: 12 oktober 2020
  • Algehele verblijf
  • Informatie
  • Onderhoud
  • Schoonmaak
  • Vakantieverblijf
  • Gastvrijheid
het was heel Relaxed lekker Rustig
8
Naam: Anoniem
Datum: 10 oktober 2020
  • Algehele verblijf
  • Informatie
  • Onderhoud
  • Schoonmaak
  • Vakantieverblijf
  • Gastvrijheid
Bei Wohnung 50B Hellingweg Scheveningen fehlt eine Waschmaschine und Tumbler
Toon meer reviews
  • Dagelijks bereikbaar
  • Flexibel betalen

    Bij Roompot Vakanties kunt u altijd kosteloos in termijnen betalen. De eerste termijn moet u binnen 15 dagen na het boeken betalen. Het totaalbedrag moet 4 weken voor aankomst betaald zijn.

  • Gratis wijzigen

    Wilt u extra's bijkboeken, uw reisgezelschap uitbreiden of wilt u wijzigen van periode of verblijf? Bij Roompot Vakanties kan dit tot 28 dagen voor uw aankomstdatum en zonder extra kosten. De Gastenservice helpt u graag bij het wijzigen van uw boeking.