Contact

Wegens drukte zijn onze wachttijden momenteel wat langer dan je van ons gewend bent. Bekijk hier de veelgestelde vragen.

Betalingen

    Betalingen algemeen

    • Wat zijn de regels en mogelijkheden voor het betalen?

    • Waar vind ik een overzicht van wat ik nog moet betalen?

    • Ben ik verplicht om een aanbetaling te doen?

    • Is het mogelijk om de aanbetaling op een later moment te doen?

    • Wat gebeurt er als ik niet op tijd betaal?

    • Is het mogelijk om mijn boeking pas bij aankomst te betalen?

    • Kan ik een uitgestelde betaling aanvragen of in termijnen betalen?

    • Naar welk rekeningnummer moet ik mijn betaling overmaken en moet ik daar nog iets bij vermelden?

    • Waarom staat er ‘Holiday Services’ of ‘Vakantiebeheer’ op mijn rekening?

    • Het betalen van mijn boeking lukt niet. Wat moet ik doen?

    • Hoe betaal ik mijn boeking als mijn aankomstdatum binnen vijf werkdagen is?

    • Kan ik met creditcard betalen?

    • Krijg ik meerdere rekeningen als ik mijn vakantie via een andere aanbieder boek?

    • Hoe kan ik zien of mijn Roompot Vakantiecadeau is verwerkt in mijn boeking?

    • Ik heb per ongeluk teveel betaald. Hoe krijg ik dit bedrag terug?

    Borg en Toeristenbelasting

    • Moet ik toeristenbelasting betalen als ik op vakantie ga in de gemeente waar ik woon?

    • Krijg ik de toeristenbelasting terug als eerder ben vertrokken?

    • Waarom moet ik borg betalen?

    • Wij komen met een groep en moeten een extra borg betalen. Wanneer moeten wij deze betalen?

    • Is de borg voor groepen bovenop de normale borg of is dit in plaats van de normale borg?

    • Wanneer krijg ik mijn borg terug?

    • Waarom heb ik mijn borg niet of maar voor een deel teruggekregen?