Contact

Wegens drukte zijn onze wachttijden momenteel wat langer dan je van ons gewend bent. Bekijk hier de veelgestelde vragen.

Mijn Roompot

    Over Mijn Roompot

    • Wat is Mijn Roompot?

    • Waarom moet ik mij registreren op Mijn Roompot?

    • Hoe veilig is Mijn Roompot en wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?

    • Hoe vraag ik een account voor Mijn Roompot aan?

    • Hoe log ik in op Mijn Roompot?

    • Inloggen in Mijn Roompot lukt niet, wat nu?

    • Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

    • Waarom krijg ik krijg ik bij het aanvragen van een nieuw wachtwoord de melding dat mijn e-mailadres niet in de database staat?

    • Hoe log ik uit op Mijn Roompot?

    • Vervalt Mijn Roompot nadat ik op vakantie ben geweest?

    In Mijn Roompot

    • Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens zoals naam, geboortedatum of (e-mail)adres?

    • Hoe wijzig ik mijn reisgezelschap in Mijn Roompot?

    • Het toevoegen van een rekeningnummer lukt niet in Mijn Roompot. Hoe geef ik nu mijn rekeningnummer door?

    • Hoe kan het dat ik mijn nieuwste boeking niet terugzie in Mijn Roompot?

    • Ik heb een vakantieverblijf met voorkeur geboekt, hoe kan het dat ik het nummer van het verblijf niet in terugzie in Mijn Roompot?

    • Ik heb niet geboekt bij Roompot maar via een andere aanbieder. Kan ik deze boeking ook terugvinden in Mijn Roompot?